Frobelen. Het leukste hobbyforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een aantal blokken die ik weervond

2 plaatsers

Ga naar beneden

Een aantal blokken die ik weervond Empty Een aantal blokken die ik weervond

Bericht  Henriette di nov 24, 2009 1:17 pm

Ik ben zelf ook een tijdje bezig geweest met quilten maar ik kwam er al snel achter dat het niet echt mijn ding was om te doen. Teveel prigelwerk en veel te veel kleine lapjes etc. Embarassed Maar omdat ik ze wel prachtig mooi vindt had ik al heel wat blokken opgeslagen.

Misschien dat jullie de meesten wel kennen hoor, maar hier even een paar:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] - [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik weet niet meer precies waar ik ze vandaan heb maar ik heb de patronen er nog wel bij dus dan moet je maar even een gil geven als je ergens belang bij hebt. Ik weet wel dat ik er toen een heleboel van deze site heb gehaald: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen hebben.

Groetjes,

Jet
Henriette
Henriette
Admin

Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 16-11-09

https://frobelen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Een aantal blokken die ik weervond Empty Re: Een aantal blokken die ik weervond

Bericht  Gast di nov 24, 2009 3:21 pm

Ik vind vooral het jurkje heel leuk.
Ik wil eerst die waar ik mee bezig ben afmaken en dan eens zien de tweede quilt ook nog gaat komen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een aantal blokken die ik weervond Empty Re: Een aantal blokken die ik weervond

Bericht  susan di nov 24, 2009 6:50 pm

wat jammer dat je er niet mee door gaat,mischien met te kleine blokken begonnen dan kan ik me voorstellen dat die kleine lapjes gepriegel word.
maar ja ieder zijn ding hé vind de blokken heel leuk die quilters cache heeft leuke blokken hoor.

groeten susan
susan
susan
F

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 17-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Een aantal blokken die ik weervond Empty Re: Een aantal blokken die ik weervond

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum