Frobelen. Het leukste hobbyforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Ik zoek...

Bericht  Gast wo dec 16, 2009 1:54 pm

Ik heb op tv weer wat gezien en nu wil ik dat natuurlijk ook weer. Ik denk dat het goedkoopst is om het dan ook maar zelf te breien Wink maar moet dan wel iets van een patroon hebben Smile Ben al de hele ochtend aan het zoeken op internet maar heb nog steeds niet gevonden wat ik zoek (of zoiets) Nou heb ik ook al jaren niet gebreid dus weet ook eigenlijk niet precies waar ik moet zoeken en klik dus van het ene naar het ander. Heb inmiddels al vierkante ogen van het kijken bij Drops Ik zoek... 445603
Ik ben niet zo heel goed in uitleggen maar zal een poging doen.

Het is zeg maar een soort slobbervest maar dan met korte mouwen (wel iets een mouwtje maar dat is dan meer aangeknipt zeg maar (of zeg je dat bij breien anders?)) En bij de schouders en op het rugpand (bij de schouders) zitten gaten alsof de hele naad niet aan elkaar is genaaid zeg maar.

Ik ben bang dat er niemand is die mijn uitleg snapt, maar hoop natuurlijk van wel Smile
Alvast bedankt voor het mee denken/zoeken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Mary vr dec 18, 2009 12:10 pm

Hoi Jolanda,
je zegt dat je het op tv hebt gezien, misschien in een programma die we terug kunnen zien via uitzending gemist ?
Is maar een ideetje Rolling Eyes

Mary
F

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Almere

http://www.mariax.web-log.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Gast vr dec 18, 2009 12:21 pm

Nou ik heb me al suf gezocht maar kan er niets van terug vinden. Het was geen Nederlands programa en die kun je voor zover ik weet niet terug zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Mary vr dec 18, 2009 12:22 pm

Jammer !!!!!! Ik zoek... 456740

Mary
F

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Almere

http://www.mariax.web-log.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Henriette za dec 19, 2009 10:15 am

Hoi Jolanda, heb je ook al op buitenlandse sites gekeken? Misschien kun iets soortgelijks vinden als je googled op "Knitting patterns vest" of zoiets?
Henriette
Henriette
Admin

Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 16-11-09

https://frobelen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Gast za dec 19, 2009 1:24 pm

Nou daar heb ik niet gekenen. Ik dacht als ik iets vind dan snap ik er toch niet van dus.... Ik kan wel een beetje engels, maar op brei gebied heb je allemaal woorden waar ik dan toch helemaal niets van snap Embarassed

Maar mischien is er hier iemand die mij een richtijn kan geven over het aan tal steken dat ik op moet zetten voor een slobberig (niet aan sluitend) vest. Ik brei op pen 5 en het moet denk ik ongeveer maat L worden.
Als k ongeveer weet hoeveel steken ik op moet zetten om te beginnen (zodat het niet te breed of te smal gaat worden) dan probeer ik zelf iets te verzinnen wat er op lijkt Ik zoek... 445603 Het steken aantal om te beginnen kom ik gewoon niet uit, heb ook geen zion om halverwege alles uit te moeten halen omdat ik er niet in blijk te passen Ik zoek... 87879 want er komt ook nog een kabel in dus veel werk haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  yince zo dec 27, 2009 1:19 pm

Bestaat het geheel niet uit een stuk. Ik weet dat ooit zoiets in de Burda of knipmode heeft gestaan. Je moest het toen downloaden. Je kon het ook van stof maken. Volgens mij moet ik het wel ergens hebben. Op een bepaalde manier gevouwen zag het er weer anders uit. Als dat zo is dan ga ik wel even zoeken.

Groetjes Birgit

yince
F

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Gast ma dec 28, 2009 5:37 pm

Ik heb echt geen idee of het uit 1 stuk bestond. Maar het zou heel goed kunnen.

Bedoel je dat jij die gebreide versie dan hebt?

PS Ik heb een klein laptop probleem (zie mijn blog) en ben dus op het momnet niet vaak on-line affraid

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Gast wo dec 30, 2009 10:57 am

Birgit, Heb je toevallig het patroon al gezocht en gevonden Embarassed
Nu ik geen laptop heb is mijn vest bijna klaar en zou ik natuurlijk gelijk met het andere door kunnen Ik zoek... 87879

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  yince wo dec 30, 2009 5:47 pm

Ik heb vandaag pas weer gekeken op de site. Ik zal voor je zoeken. En anders heb ik in ieder geval de 12e het patroon voor je. Dan ga ik weer naar de naailes en ik weet zeker dat zij hem heeft.

Groetjes Birgit

yince
F

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Gast do dec 31, 2009 12:40 pm

Oh dat zou heel leuk zijn. Alvast heel erg bedankt voor het zoeken sunny

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Gast wo jan 20, 2010 12:30 pm

yince schreef:Ik heb vandaag pas weer gekeken op de site. Ik zal voor je zoeken. En anders heb ik in ieder geval de 12e het patroon voor je. Dan ga ik weer naar de naailes en ik weet zeker dat zij hem heeft.

Groetjes Birgit

Hoop niet dat ik vervelend wordt, maar heb je het patroon mischien al? Embarassed Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  yince do jan 21, 2010 10:06 am

Sorry Embarassed , ik ben ziek geweest en heel erg druk. Ik heb iets gevonden, alhoewel dat niet hetgeen is wat ik in gedachte heb.

Hier is een foto van hoe het gaat worden.http://fiddletwiddleneedlework.web-log.nl/fiddle_twiddle_needlework/2007/11/index.html

Ik zal het scannen en naar je toezenden.

Ondertussen zal ik nog even zoeken naar datgene wat ik in mijn gedachten heb.(heb ik al 2 jaar geleden gekregen kon je downloaden uit een van de modebladen)

gROETJES Birgit

yince
F

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek... Empty Re: Ik zoek...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum