Frobelen. Het leukste hobbyforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amigurumi

3 plaatsers

Ga naar beneden

Amigurumi Empty Amigurumi

Bericht  Henriette wo nov 18, 2009 10:03 am

Toen een tijdje geleden voor het eerst kennis maakte met Amigurumi was ik meteen verkocht. Ik wilde al heel lang graag eens weer wat haken maar ik zat totaal zonder inspriratie. Ik moet bekennen dat ik niet de meest geduldige persoon ben om lang met een en hetzelfde project bezig te zijn dus amigurumi haken is voor mij ideaal; je hebt snel zichtbaar resultaat en de mogelijkheden zijn legio.

Ik heb zojuist 2 foto's van mijn eerste project in de gallerij geplaatst.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Ik heb nu nog een pop liggen waarvan ik nog èèn arm moet doen maar ik ben ondertussen eerst even bezig met een zwarte Piet want sommige van mijn patronen biedt ik ook te koop aan op mijn website en dan heb je er met een zwarte Piet niets aan als ie er pas met Kerst opstaat he? Wink

Wanneer ik Piet en de andere pop afheb dan wil ik beginnen met een mooie landelijke pop zoals de Tildapop die Heidi heeft gemaakt of een echte Raggedy Ann doll. Geen idee of mij dat wil lukken maar er zit voor mij ook wel kick in om dat voor elkaar proberen te krijgen.

Ik hoop in ieder geval dat er nog meer amigurumi haaksters bij zullen komen hier.

Groetjes,

Jet
Henriette
Henriette
Admin

Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 16-11-09

https://frobelen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  Gast wo nov 18, 2009 10:33 am

Wat een leuk grapig popje Smile
Nou weet ik hoe ik haken moet en heb ooit in een ver verleden kleedjes en tassen en dat soort dingen gemaakt maar denk niet dat ik het geduld heb om zo'n popje te maken hoor Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  Gast vr nov 20, 2009 11:43 am

Jet kende je deze al [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  Henriette vr nov 20, 2009 11:56 am

Hoi Jolanda, ja daar ben ik wel eens opgeweest volgens mij (was in ieder geval een amigurumi-Hyves toen). Leuke dingetjes he? Wink Mijn dochter is ook al verslingerd aan amigurumi en die wil zo graag een Hello Kitty hebben, of een patroon of zelf haken. Dus zodra ik klaar ben met mijn pop dan wil ik proberen om er een voor haar te ontwerpen.

Groetjes,

Jet
Henriette
Henriette
Admin

Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 16-11-09

https://frobelen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  susan vr nov 20, 2009 3:04 pm

Jet wat is het verschil met "gewoon"haken en Amigurumi haken is dat met een andere naald?


groeten susan
susan
susan
F

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 17-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  Henriette vr nov 20, 2009 3:26 pm

Nee hoor susan. Amigurumi betekent eigenlijk alleen maar dat je beesten en poppen maakt door almaar rondjes van vasten te haken.
Henriette
Henriette
Admin

Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 16-11-09

https://frobelen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  Gast do nov 26, 2009 8:52 pm

ik kwam dit blog tegen met ook leuke gehaakte beesten/poppen oa. ooievaar, zwarte Piet maar vind het schaap helemaal geweldig Very Happy [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  Henriette do nov 26, 2009 9:32 pm

Oh ja, dat schaap is inderdaad echt mooi! Very Happy

Ik vraag mij alleen af of zij het lichaam ook haakt met al die lussen. Dat lijkt me niet mee te vallen. Maar zij is inderdaad erg goed. Dank je voor de link!
Henriette
Henriette
Admin

Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 16-11-09

https://frobelen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  Lola vr dec 11, 2009 3:15 pm

Oh wat leuk allemaal en wat aanstekelijk. Ik heb voor mijn kleindochters baboeska gehaakt in amiguri echt heel erg leuk.Vooral als je met veel kleurtjes werkt of met gemeleerde katoen dat geeft zon leuk effect.

Lola
Admin

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 18-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Amigurumi Empty Re: Amigurumi

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum