Frobelen. Het leukste hobbyforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie met sinterklaas

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doen jullie met sinterklaas Empty Wat doen jullie met sinterklaas

Bericht  Lola ma okt 25, 2010 1:09 pm

Hoihoi Allemaal.
Ik zag hier staan wat doen we met de kerst wel een beetje vroeg niet waar? Nu mijn vraag wat doen julie met sinterklaas.
Vieren jullie dat met gedichten en surprises of is de Sint ook al helemaal verdrongen door de kerstman.

Wij vieren Sint met cadeautjes voor de kleintjes en de volwassenen trekken een lootje en kopen iets van niet meer dan € 10,00 smullen van de banketletter en marsepein en drinken er wat lekkers bij.

Het meest geniet ik van de grote monden van onze kleinzoons "a joh hij bestaat niet "en dan wordt er op het raam gebonst en kruipen de helden weg of zeggen tegen opa ga jij de deur maar open doen.
DE verrukte snoetjes bij het uitpakken van de cadeautjes , maar wat minder van de zooi achteraf hihih.

Lola
Admin

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 18-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met sinterklaas Empty Re: Wat doen jullie met sinterklaas

Bericht  Henriette ma okt 25, 2010 7:22 pm

Haha! Dat was niet vroeg, maar juist laat, want was nog een topic wat je zelf had gestart vorig jaar Razz . Maar eigenlijk dan ook wel weer op tijd nu Wat doen jullie met sinterklaas 338783

Ik heb eerlijk gezegd nooit zoveel met Sinterklaas gehad, ook niet toen ik zelf nog een kind was. Toen mijn kids zelf klein waren heb ik er natuurlijk wel wat aan gedaan, maar nu die groot zijn doen we dat ook niet meer. Dus "rijdt dan niet stilletjes ons huisje voorbij" is bij ons niet zo van toepassing. Mag hij hier best doen, kan die beter aan andere kindjes besteden. Wat doen jullie met sinterklaas 87879

Wink
Henriette
Henriette
Admin

Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 16-11-09

https://frobelen.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met sinterklaas Empty Re: Wat doen jullie met sinterklaas

Bericht  Lola ma okt 25, 2010 7:52 pm

Natuurlijk had ik dat wel gezien dat het een oud onderwerp was maar wilde even de boel wakker schudden Wink Wink Wink Wat doen jullie met sinterklaas 87879 Wat doen jullie met sinterklaas 87879 Wat doen jullie met sinterklaas 87879 Wat doen jullie met sinterklaas 87879

Lola
Admin

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 18-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie met sinterklaas Empty Re: Wat doen jullie met sinterklaas

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum